All done

Tredje gången jag skriver detta jäkla inlägg. Bråkdator!

Tentan är avklarad, och för en gångs skull har jag väldigt svårt för att avgöra hur det kan ha gått. Kändes inte alltför övertygande dock. Nu väntar tre extremspända veckor innan vi får veta om det blev U eller G. Wish me luck!

Hela dagen har jag varit extrempepp på fest. Fest för att fira att tentan är avklarad, fira pengar, fira helg, fira livet, bara fira. Fram till nu. Känner för en godispåse size FET och en film. Nisse var ganska lättövertalad så nu ser det ut att bli bio och en drink som avslutning. Precis lagom avancerat.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag var ju bombis på att du skulle hänga på nivå ikväll malin ju :P

2009-04-25 @ 00:43:04
Postat av: Sanna

Alldeles övergiven efter evigt tjat om fest :P

2009-04-29 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0