Blä blä och åter blä

Nu har jag legat vaken sedan klockan sex. Jävla lördag.

Igårkväll körde Nisse hem till min pappa för att hämta nässpray, jag fick inte följa med för jag var för dålig. Pappa ringde upp mig och sa att han skickar med några ipren och att Nisse skulle ringa honom om jag inte tog dom "för då kommer jag in och kör ner dom i halsen på dig!". Min kära far vet att jag inte tar tabletter.

Men Nisse kom och det var bara att svälja och vara glad. La mig vid elva-tiden då Folle kom och spelade med Nisse och så vaknade jag nu vid sex som sagt. Har glott ett stort hål i taket och snytit ut halva hjärnan, och kände att det inte var någon mening att ligga kvar längre. Känner mig ynkligare än någonsin förr och tycker så synd om stackars Nisse. Lägenheten är inte vidare stor så jag kan inte gå undan. Kommer bli problem för honom att somna om.

Jag borde åkt hem igår.

Kommentarer
Postat av: Carro

Stackars Mawlin =(

2009-08-01 @ 09:47:36
URL: http://guillys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0