Måndag morgon..

Måndag morgon, dagen och morgonen då jag skulle håna varje ställd klocka och sova tills jag stupade lite till. Dagen och morgonen då klockan lik förbaskat blev ställd och jag lik förbaskat fick pallra mig upp och göra mig iordning medan Nisse ligger i sängen och sover.

Polisen öppnar vid  nio, vill vara där fortast möjligt och höra om hur det blir med pass osv. Börjar känna paniken komma i kroppen: tänk om vi inte kommer iväg nu när vi mer eller mindre bestämt oss för att åka iväg? Ska vi tvingas på en Sverigesemester nu när vi för en gångs skull faktiskt kunnat bestämma oss och enas nästan direkt? Vi får väl se. Funderar annars på Ibiza, Kreta eller Cypern. Har någon varit på något av ställerna, eller något annat för den delen, tipsa!

Efter polisen blir det banken och få skattepengarna och därefter möta upp Pernilla för en frukost på stan med massa snack och trevligt umgänge! Och Nisse ska sova. Nejnej, jag är inte bitter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har varit på både Kreta och Cypern. Dock kommer jag ihåg mest av Kreta. Det var helt underbart så rekommenderar det =)

2009-08-17 @ 11:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0