PROBLEM!

Jag har ett stort stort stooort problem. För ett tag sen bläddrade jag i en tidning, vilken och var minns jag inte, och hittade ett helt fantastiskt halsband jag vill ha. Jag fastnar inte ofta för halsband så detta är stort!

Jag skulle kolla upp märket på internet för att se om man kunde beställa, eftersom jag inte sett några sådana halsband på stan. Kommer hem, glömmer bort det och dagen efter har jag även glömt bort märket, så nu vet jag inte ens vad jag ska söka på. Har letat och letat över nätet, men hittar inte.

Halsbandet består av en metallplatta, typ militärstuk fast smalare, med löpande text, inte enstaka ord. Det är ingen kedja runt utan snarare svart läder eller gummi. Vet ni vilket jag menar, eller har tips på var man kan hitta sådana halsband HJÄLP MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0