Segdag

Sitter hos mor och far, Nisse försvann med pappsen och snackade något om någon topp eller var det var. Innan var Nisses pappa och fru på besök, blev panikstäd och sekunden efter att dammsugaren stängdes av plingade de på dörren. Bra timing.

Imorgon börjar min semester på riktigt, och jag längtar! Ska först till polisen och fixa pass. Smart som man är tänkte man på förra året när jag inte hittade passet och vilken panik det var då när resan redan var beställd. Tänkte att i år ska jag ha det i tid, letar fram det och upptäcker att det gick ut i februari. Finfint Malin, var stolt över dig själv, var det. Får jag ingen nytt inom veckan som kommer får det bli ett provisoriskt pass. 1000:- som hade kunnat läggas på annat.

Därefter blir det banken och få mina skattepengar, och funderar på om man skulle ha tag i någon att käka frukost med ute på ett fik. Kanske ta en sväng på stan med. Tycker det låter som en plan faktiskt. Så om någon är sugen: hojta!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hojt...?

2009-08-16 @ 21:30:53
Postat av: Pernilla

Dubbelhojt...?

2009-08-16 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0