uschja

Det har blivit väldigt bloggfritt senaste tiden.

I fredags jobbade jag hela dagen som sagt 6-12, 17-01.30 blev det.

På lördagen väcker pappa mig och säger att vi ska ut med båten så det är uppuppupp som gäller. Var ljuvligt att åka, och vi badade vid Säljö - 22,5 grader i vattnet. På kvällen var vi och grillade korv och marshmallows på Saltö. Blev ett dopp också, men det var svinkallt jämfört med innan.

Igår firade vi Nisses mor som fyller år idag, hur mysigt som helst med god mat och bad.

Idag blev det återigen jobb, sista måndagen för denna sommaren. Känns riktigt skönt! Inte för att jag inte trivs, jag älskar området och har jättekul hela dagarna, men jag känner mig färdig med detta. Jag har städat klart för i sommar, nu vill jag ha semester.

På tal om semester så velar jag och Nisse fortfarande kring hur vi ska göra med utlandssemester eller Sverigesemester. Troligen blir det så att om vädret är fint stannar vi hemma, är det fult sticker vi. Låter som en bra plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0