Färdig, men långt ifrån klar

Igår färdigställde jag min tenta. Efter att ha spenderat fyra timmar med att enbart glo på sista frågan utan att få ett ord skrivet hjälpte en kurskamrat mig och jag skulle nu kunna skänka henne en halv ko för detta.

Även om tentan är färdig fem dagar innan deadline så är jag långt ifrån klar med skolarbetet. Jag har fortfarande en restuppgift kvar, från då jag var i Stockholm. Denna har hängt över mig i evigheters evighet och nu börjar jag få panik. Jag förstår den inte, klarar den inte, men jag måste färdigställa och skicka in snarast, helst igår.

Så skolarbetet fortsätter. Känner jag mig själv rätt, och med tanke på antalet inlägg igår, kommer vi nog höras ganska snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0