Gårdagen

Gårdagen var seg efter juldagen som rusade förbi som i en dimma.

Framåt eftermiddagen när vi piggnat till och blivit mänskliga for vi till Peter och Anki för att ha fjärde lilljulen med dem och Ida och Martin. Det bjöds på god mat och så spelade vi Oogachacka, om det nu stavas så? Hade väldigt trevligt.

Vi åkte därifrån runt halv elva, och de nästkommande fem timmarna spenderade vi framför Nisses Band Hero. Nisse tog för sig av trummorna medan jag, ve och fasa, tog tag i micken. 100% tonträff på Maroon 5s She will Be Loved, ooohyeah.

I säng kom vi vid halv fyra och var därför minst lika sega imorse. Har hunnit med mellandagsrea på OnOff, Elgiganten och Expert, jag är galet sugen på en kamera. Nu har jag städat nästan hela lägenheten medan Nisse köpt högtalare. Lite papperssortering, dammsugning och moppning kvar, sen blir det mat.

Och imorgon är jag tillbaka på 10an och städar, kommer kännas konstigt utan alla man lärde känna i somras. Känns smådumt att önska vettet ur folk som precis blivit friska. Ibland är man bra dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0