Long time no see

Nu var det längesen jag uppdaterade. Å andra sidan är julen den viktigaste högtiden vi har så bloggen har inte varit särskilt prioriterad.

Julen var i alla fall super. God mat, mysigt sällskap och massa spel, klappar och kalle. Bäst var Nils som överraskade mig med en nybörjarkurs i bugg för oss två. Ska bli riktigt spännande.

Jag fick också mängder av flytta-hemifrån-grejer, så nu är det bara lägenheten och pengarna kvar sen är jag fit for fight.

Juldagen igår blev det inte mycket av. Den kunde inte vara där den är som inte ville vara där för att den inte ville vara med den som inte tyckte om den. Det slutade med att Sanna, Johanna och jag efter vår lilljul stannade hos Sanna och spelade ett par vändor Fia med Hutt innan vi drog vidare. Johanna åkte hem och Sanna och jag kikade läget på Nivå.

Det jag fann mest underhållande med gårdagen är hur många av de gamla kompisarna som har så vansinnigt svårt med att säga hej och hur många av dem som dessutom har sådana enorma problem med att växa upp och bete sig som folk.

Idag mår man som man förtjänar, och om två och en halv timme är det dags för fjärde julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0