Gårdagen

Igår hade jag bestämt mig, jag skulle INTE somna den kvällen. Av någon übersmart anledning tänker jag att en flm håller mig vaken. Nisse och jag tar igång en och tio minuter senare sover jag som ett spädbarn.

När filmen slutade vaknade jag och då var det dags att åka till Sibbamåla till Nisses fars stuga. Blev bärätning, promenad, korvgrillning och (till min stora förtjusning) kortspel. Vi spelade Plump i två timmar, något som i vanliga fall borde ge mig mardrömmar då jag är en dålig förlorare och ALLTID förlorat i det. Men igår hade jag korten på min sida och kickade ass med varenda motståndare!



Notera min överlägsna vinst och även Peters teckningsskills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0