Men..

Kom igen nu folket, så ointressant är jag inte.
Varje dag i fyra dagar har en tittare tappats, skärpning!

Igårkväll var vi hemma hos mig och spelade kort med mamsen och papsen. Efter ett tag blev jag supertrött, som sig bör när man varit uppe sedan halv sex och jobbat och haft sig. Detta visar sig genom att jag blir otroligt fnittrig, sådär irriterande fnittring som fjortonåringar bli när de står bredvid tuffa moppekillar med hjärnarna på sniskan. SÅÅ fnittrig. Typ.

Nisse: Jaha, nu börjar det. Nu kommer hon skratta, sen när vi kommer hem kommer hon gråta ett tag och sedan kommer hon somna som ett litet barn.

Nästan rätt kära du, men bara nästan. Igår grät jag inte!
Men slocknade som ett nyammat spädbarn, det gjorde jag.
And it was goood.

Kommentarer
Postat av: Carro

jag vet inte ens hur man kollar vilka som varit inne och kollat på min ;/

2009-07-23 @ 20:12:34
URL: http://guillys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0