Huvudet på skaft

Från Nisses till jobbet, medan jag bytte om, medan jag gick till vagnen och medan jag gjorde iordning den funderade jag på vad som hänt med vattnet. Hade han glömt betala räkningen? Var det något med kabeln som borrades sönder för ett tag sen (jag tänker inte logiskt)? Eller vad fasen är det som hänt?

När jag kommer till jobbet testade jag deras kranar. De funkade lite, men ett meddelande hade tydligen gått ut om att man skulle vara sparsam med vattnet eftersom det hade hänt något. "Aja, då var det iaf inte bara hos Nisse då" tänker jag och går till vagnen.

När jag kommit dit och börjat göra iordning den funderar jag på om vattnet kommit tillbaka ännu. Detta gör jag samtidigt som jag fyller en bunke med vatten.

Kommentarer
Postat av: Carro

smart ;p..Imorrn åker jag till Kna!

2009-06-29 @ 22:11:10
Postat av: Bonkan

Hahahaha MAaaaalin :P

2009-06-30 @ 09:08:28
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0