Kvällen

Kvällen blev definitivt inte som planerat. Eller som jag planerat borde jag kanske säga.

Eftersom Nisse skulle ha beredskap fick det bli nyktert för honom, alltså bestämde vi oss för spelkväll. Kvällen har kommit och gått och den enda som faktiskt hade kul av spelen var jag. Resten satt allt som oftast på balkongen och rökte eller var med i brist på bättre sysselsättning. Det hela slutade med att Folle drog med sig hela gänget till Långöfest, utom Cina som åkte hem. Fest var väl det enda jag ABSOLUT inte var sugen eller inställd på, så istället stannade jag hemma och har plockat undan flaskor och burkar och diskat glas. Ligger nu i sängen och löser sudoku.

Innan kvällen var dagen helnice, blir bara lite förgrymmad över att en mobilbloggning vägrar publiceras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0