Like I said

Som sagt så kunde denna dag inte gå bra.

Till att börja med skulle jag böja mig ner bredvid ett handfat för att byta papperspåse. Precis ovanför denna påsen hänger en Torkybehållare med en utstickande nyckel på framsidan. Denna drar jag pannan i. AJSOMF!

Nästa olycka sker i ett annat rum, även den vid papperspåsbyte. Samma sak där, över papperspåsen hänger en Torkybehållare. På undersidan finns en buktande metallgrejs som är taggig för att pappret ska gå av lättare. När jag reser mig upp med påsen i handen drar jag bakhuvudet i denna. AJSOMÄNDAINIHELV!

Dessutom: strålande väder hela dagen, jag går till Saltö och molnen börjar komma. Aja, skit i det då tänker jag och går hemmåt. Blåsten gjorde att det tog mig nära en halvtimme, EN HALVTIMME, att komma från Saltö till Nisses. Var som att försöka gå in en vägg!

Kommentarer
Postat av: jenny

det är inte bara jag som slår mig haha

2009-06-27 @ 15:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0