Right back

Morgonen var inte alls rolig, trött som sällan förr med en sen sängång, orolig sömn och tidig morgon. 

Väl på jobbet tänkte jag att jag livar upp mig med P3. Suz (stavning?) kom och listade tre saker hon behöver äta mindre av efter helgen som varit. På tredje plats kom skräpmat, andra godis och förstaplatsen intogs av flugor. Hon hade tydligen cyklat någonstans och precis lagom till "världens största" flug/knottsvärm hade hon lyckats gäspa. Mums i kistan.

Detta gjorde mig på lite bättre humör, dels eftersom det var humoristiskt och dels eftersom det är så längesen det hände med mig och jag inte riktigt minns hur otäck känlsan är. Nu gör jag dock det igen.

När jag kom hem åkte jag ut till Västramark och sprang. "GÄÄÄ.. HOSTKAAHHOSTKAAHHOST". Precis som Suz så gäspade jag i rättan tid och fick min middag serverad aningen tidigare än jag förväntade mig. Där fick jag för att ha skrattat på hennes bekostnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0