Skandal

Frukost är bland det svåraste jag vet. Jag är praktiskt taget aldrig hungrig på morgonen och om jag äter innan magen vaknat blir jag illamående hela dagen.

Därför vore ju sommarlovsmorgonar helt idylliska, right? Man kan gå upp när man vill, äta när och vad man vill och så vidare. Eller hur?

Bullshit. Jag har kämpat 25 minuter, helt allvarligt, med att skära bort TVÅ ursliga brödbitar som jag kan äta. 25 MINUTER!! Det är helt sanslöst! Istället för illamående kommer jag gå omkring med ilskeframkallade magsår hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Frida :))

eeh! litet tips om det nu hjälper, hjälpte mig iaf. men ja, ät inte så mkt på kvällen , om du nu gör det inte vet jag, men då får man mer sug efter frukost, och när du går upp ät inte direkt, utan göra dina sysslor först, ducsh & grejer sen ät de sista du gör typ. och variera din frukost, och ÄT INTE BRÖD det är onyttigt! haha, knäckebröd är grymt gott till frukost och man känner sig dessutom både nyttigare & på ngt sett fräschare, knäcke & blåbärsfil det är grejer det! ;D

2009-06-04 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0