Tips

Frida säger:
eeh! litet tips om det nu hjälper, hjälpte mig iaf. men ja, ät inte så mkt på kvällen , om du nu gör det inte vet jag, men då får man mer sug efter frukost, och när du går upp ät inte direkt, utan göra dina sysslor först, ducsh & grejer sen ät de sista du gör typ. och variera din frukost, och ÄT INTE BRÖD det är onyttigt! haha, knäckebröd är grymt gott till frukost och man känner sig dessutom både nyttigare & på ngt sett fräschare, knäcke & blåbärsfil det är grejer det! ;D

Svar:
Hehe, oups, you got me. Äter som en gris på kvällarna, det är min bästa matätartid. Då spelar det ingen roll hur mycket jag ätit, jag vill alltid ha mer. Och om jag är mätt på en sak så innebär det absolut inte att jag är mätt på annat, jag äter allt och mycket hela tiden, fråga Nisse.  Kanske dags att se över den vanan? Men i och för sig så är jag i stort sett aldrig sugen på frukost ändå?
Det där med att göra alla sysslor innan frukost låter väldigt klokt och bra, men det finns en liten hake. Jag är världens mest morgontrötta människa. När min klocka ringer är sysslorna följande: dass, kläder, KANSKE smörgås och SPRING. Klockan ringer i princip alltid 15 minuter innan det är dags att dra, och jag snoozar väldigt gärna.

Morgonen innebär bara problem, kan man inte få vakna typ vid lunch istället?

Kommentarer
Postat av: ...guess? :D

hur vet du att du inte är sugen på frukost ändå när du inte testat att inte äta på kvällarna? ;D haha! ÅH, jag går upp minst 1 ½ timme innan jag ska gå ngn stans, duschar alltid det första jag gör, sätter på kaffet medans jag duschar, gör i ordning allt, sen har jag hunnit bli hungrig eftersom jag hållt igång en stund, DÅ äter man. haha! Du får dissa snoozningarna du, dom är inte bra alls! ställ lite klockar här & var i rummet så kommer du ju till slut upp! :) och skulle du vaknat vid lunch så hade det ju inte varit frukost du skulle ätit då? alltså hade du missat frukosten och kommit ur balans! haha

shit vad skit jag skriver, men ja! :)

2009-06-04 @ 14:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0