Barnvaktande

Jag och den äldsta sitter och myser när lilla har lagt sig.
Jag: Kan inte du lova mig att alltid vara mitt gostroll?
Stora: Hmm (lång paus) Jag kan godkänna det tills jag är 17.

Jag och Stora spelar kortspel när hon ska ha en kiwi. Medan hon äter blandar jag kortleken.
Stora: Varför delar du inte?
Jag: Nej, men det blir så kladdigt om du ska äta kiwi och spela samtidigt.
Stora: Blir det ju inte, jag har papper?
Jag: Ja, men fingrarna blir kladdiga ändå, vi väntar.
Stora: Malin! Antingen går du och lägger dig och sätter på TVn åt mig innan eller också delar du så vi kan spela kort medan jag äter min kiwi!


Kommentarer
Postat av: roxanna

vilken skitunge ;) BRA SAGT AV HENNE :D glöm inte - FLEXIIIBEL :D hahahah! ;)



och tentan gick as dåligt.. :(

2009-05-30 @ 23:00:24
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0