Domedagen

Tanken idag var att jag skulle gå upp med Nisse och sen ut och springa en snabbis för att vakna, bli av med humör och framför allt nerver. Så blev det dock inte. Var så sjukligt trött att när Nisse gick vände jag på mig och drömde konstiga drömmar till klockan nio och sen låg och tänkte "Ne, NU går jag upp" i en halvtimme innan jag faktiskt fick tummen ur. Rundan blev inte heller bra, var fortfarande sovtrött så gick typ siista 40 metrarna.

Idag är det dags för redovisningen, känns inte alls bra när man inte är säker på sitt arbete.
Efter det ska vi hämta våra tentor. Känns förvisso bra att jag vet att jag är godkänd, men vetefasen om jag verkligen vill se hur många fel och hur nära ett U jag var?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0