Enough is enough

Precis tillbaka från en extremt välbehövd långpromenad med Nisse. Såg mitt livs första hela solnedgång, grymt mysigt!

Nu blir det mer plugg inför redovisningen, men egentligen förstår jag inte varför. Kommer i vilket fall som helst få hjärnsläppp när jag står och ska presentera mitt material. Men vi håller tummarna och hoppas på det bästa. Känns fortfarande som vissa delar är helt fel uppfattade, men då får dom helt enkelt vara det. Finns inte mycket som går att ändra på nu ändå.

Och förresten: Jag tänker inte krusa mer, du är falsk och jag vet ärligt talat inte om jag vill ha mer med dig att göra. Jag hoppas verkligen du vet vem du är, jag vet att du läser.

Kommentarer
Postat av: Carro

jag har med seminarium..imorrn :(..känns som om vi har massa fel och vi ska hålla det i en halvtimme! Hoppas det går bra för dig!

2009-05-27 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0