Home

Jag struntade i föreläsningarna idag, fick bli en plugga-hemma-dag.

Vaknade för typ tio minuter sedan (var knappt levande när Nisse gick till jobbet) och är FORTFARANDE helt slut i hela kroppen och ryggen värker fortfarande. Nisse erbjöd sig att massera lite igår, men jag lyckades somna ifrån honom. Damn!

Nu ska jag alldeles strax äta frukost, sen får det bli en sväng på stan innan jag promerar hemåt och gör lite läxa. Idag består den av att läsa två barnböcker och sedan skriva en Sex och Samlevnadsuppgift kring dom. Galet. När den är klar ska jag renskriva en intervju kring samma ämne och sen skriva ytterligare en uppgift, fast med en annan vinkling. Blir jag klar idag får jag sommarlov efter måndag.

J A G  BE H Ö V E R  S O M M A R L O V !

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ska du jobba ngt i sommar??

2009-05-28 @ 15:51:45
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0