Mobilbloggning

Sandra frågar:
hur gör man för att mobilblogga malin? det har jag klurat på länge hehe

Svar:
SOM jag klurade på det fanskapet och SÅ mycket pengar jag la ner innan jag fattade och fick med alla detaljer. Mobilnumret måste vara registrerat under "inställningar" i "mitt konto". Sen måste bloggen startas om, min var åtminstone tvungen att göra det. Sen MÅSTE sådana inlägg ha en bild, skickas som MMS och inledas med ordet BLOGG. Tror inte att det spelar någon roll om det är stora eller små bokstäver dock. För min del var mobilen tvungen att startas om innan meddelandet skickades, men tror det bara var fel på min mobil just då. Meddelandet skickas till 71370 och ska publiceras inom typ två minuter.

Hoppas verkligen inte du får bråka med funktionen så mycket som jag fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0