Hemma från..

Hemma från Växjö ett par timmar tidigare än beräknat, och jag kan inte med ord beskriva hur lycklig det gör mig. Känns som att jag kvävs där.

Hemma i Karlskrona kan jag andas igen, även om här finns att göra. Har slängt tvätt i maskinen, diskat undan, bäddat rent sängen och lallat runt och pulat i lägenheten där jag inte ens bor. Men det är fint. Tanken var att förbereda maten men när vi väl kommit på vad vi skulle fanns inte grejer till det. Det är förberedande arbete det. Får se hur det löser sig.

Funderar däremot på att baka muffins. Problemet är dock att här inte finns några formar. Ska gå och köpa det sen, bakning kan fungera som terapi. Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0