Idag var..

Idag var dagen uppbokad till bristningsgränsen.

Tanken var att åka till mig och tvätta Nisses bil. Sen skulle mamma och pappa bjuda på mat och farsdagsfika, därefter skulle bilen vaxas och sen var ett pizzeribesök med Nisses far och fru inplanerat.

Det blev inte riktigt som det var tänkt.

Istället gick vi upp supertidigt för att hinna allt, åkte och handlade, åkte till mig och tvättade Nisses bil och därefter däckade jag i soffan. Vaxningen tar vi nästa söndag och pizzeriabesöket fick Nisse springa på själv för jag känner mig inte det minsta kry.

Sitter och hänger i soffan hos Nisse och tittar top model. Känner mig inte riktigt närvarande, hoppas inte det blir något större av detta. Jag har inte tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0