Kalas

Igår hade vi kalas för pappa som fyller den första och mig som fyller den sjätte.
Fick en massa fina presenter som alla bidrog till att göra flytta-hemifrån-längtan ännu större.
Pappa fick Johan Falk-filmer, blommor, pengar och en Captain Morgan.

Jag fick:
- Grytvante och grytlapp
- En jättefin lampa
- Underbara koppar
- En ljusprydnad? Heter det så?
- Scrubs säsong 7
- Boken Skadad
- Maltesers
- Pengar
- Prenumeration på Cosmopolitan
- En form att göra hjärtformade plättar i
- Knivset
- Potatisskalare
- Korsordslexikon
- Burkar
- Frukter, choklad och en fondueskål
- Blommor
- Glas

Har säkert glömt något, men allt var uppskattat och underbart fint! Jag har inte ens fyllt år än och ändå vill jag göra det oftare. Underbart!

Mammas kommentar på grejerna jag öppnade var ändå bäst:
"Jo, men jag tänker bara på vad jag tycker är fult för det tycker du är snyggt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0