Stockholm

I tisdags besökte jag svenska huvudstaden för första gången. Trots att jag är så långt ifrån en stadsmänniska jag kan komma var det mysigt. När vi strövade runt och kikade kunde jag inte låta bli att nynna lite Lasse:

"Här hälsar man på vakterna vid Stureplan
Han är killen hela dan, i den här stan
Här har man god smak och pengar kvar
Det stinker från en pissoar
Här träffas man på nån godkänd sushibar
Här i Stockholm"


Stockholm är en hektisk stad som sabbade mina nerver, men oj vad roligt det var.

Och Globen. Pink. WOW. Ord saknas för att beskriva vilken upplevelse det var att se henne. Vilken magi, vilket hysteri, vilket uppträdande, vilken show vilket otrolig helt fantastisk stort jäkla WOW.

Jag sitter just nu och insuper mina minnen. Smuttar på dem och njuter av varenda huvudbild som kommer upp. Att  Pink är helt vansinnigt snygg med gjorde inte saken sämre.

Jag vill se igen, varje dag, alltid.
Jag är kär.

Kommentarer
Postat av: roxanna

Åk med mig till Linköping och kolla på LASSE ! :D

2009-11-12 @ 15:36:37
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0