Frukost

Igår när jag kom hem till Nisse låg det en stor påse frallor på bordet. Han hade köpt dem till mig för att jag skulle få en ordentlig frukost när jag sover här dessa fältstudiedagarna, gullehan!

Grejen är den att jag har en ganska ful ovana. Jag måste, och jag menar måste, börja med en fralla som jag liksom gröper ur. Jag vill åt det saftiga fluffiga i mitten och BARA det. Det är något speciellt med den biten som jag inte kan sätta fingret på. Det ska bara vara så.


Därefter får jag givetvis äta skalet med. Man får inte slösa.

Nu blir det dusch och sen ut på fältstudie,
jag satsar på att ha allt färdigskrivet idag så får jag helg härefter!
Fast vet inte riktigt om det är möjligt denna gången. Vi får väl hoppas.

Kommentarer
Postat av: sanna

go du är! jag håller tummarna! :)

2009-10-07 @ 10:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0