Höst

Sitter hemma vid köksbordet. Egentligen skulle jag varit hos Nisse hela morgonen men där finns ingen skrivare och arbetet måste ut. Om 40 minuter kör jag till Växjö. Tisdagen är egentligen min men Emelie ville byta och absolut inget mig emot, kör hellre vid halv tolv än vid halv nio. Allra helst såhär i älgjaktstider.

Tittar ut och inser att löven nu börjat skifta färg på alllvar. På något konstigt sätt har inte höstkänslan satt sig i kroppen än och jag saknar den. Det är ett speciellt skimmer över världen när träden ser allt annat än vanliga ut.

Det kanske är så att det enda som saknas nu är en löprunda, några knäcke, en dusch och en filt framför tvn. Åh, säg att det inte låter himmelskt?

Kommentarer
Postat av: sanna

det låter himmelskt! xD

2009-10-12 @ 11:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0