Okej, såhär..

Okej, såhär var planen:

Nisse skulle pysa till jobbet vid lite i åtta som vanligt. Jag skulle hålla mig vaken tills halv nio då Sanna skulle komma och krypa ner i soffan. Vi skulle sova en  stund till, göra oss iordning och sen vara på stan typ vid öppningstid.

Såhär blev det:

Nisse pös till jobbet vid lite i åtta som vanligt. Jag somnade om tvärt och vaknade vid nio, blev livrädd att Sanna skulle stått och plingat utan att jag hört. Kvart över nio fick jag ett sms där det stod "oj, nu vaknade jag xD". Så skönt tänker jag, vänder mig om och SOMNAR OM. Vaknar vid tio, fortfarande ingen Sanna men tänker att hon måste vara påväg. Nu har jag kommit ur duschen, ska få i mig frukost, klä och göra mig iordning samt vänta på henne.

Man måste vara flexibel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0