Ännu en dag..

Ännu en dag har gått, denna i princip lika fort som den igår.

Skolan går mig på nerverna. Eller nej, det stämmer faktiskt inte. Jag gillar skolan, föreläsningarna hittills har varit intressanta, precis som litteraturen, och jag tycker att jag lär mig. Däremot är det allt vad skolan medför som går mig på nerverna. Får göra som jag gjort hittills; andas och tänka på att det inte är lång tid kvar.

Även idag blev det träning, glömde dock inhalera innan. Eftersom det var ett styrkepass och inte så mycket konditionsträning klarade jag mig igenom passet hyfsat ändå. Var de två sista låtarna som blev jobbiga för halsen.

Nu hade jag tänkt plugga lite, läsa det sista inför veckan. Men kom på att om jag gör det nu så har jag ingenting att göra i bilen imorgon. Tror det blir slappt ikväll. Jag förtjänar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0