Dagens middag

Jag ber Nisse berätta vad han vill ha i korvstroganoffen idag. Det går sådär. Vi kan se detta som en lektion i hur man INTE ska göra när man diskuterar mat.

^   Malin säger:
hahaha :P du är så jävla hjälpsam så det är ju bara inte klokt
nils säger:
haha men vad ska jag säga då  :P
^   Malin säger:
vad du vill ha i korvstroganoffen hjärtat :D det är bara det jag begär
nils säger:
vi har ingen turkisk yoggi
^   Malin säger:
Jag tar grädden så inte den blir gammal (:
nils säger:
men vi har grädde!
nils säger:
grädde grädde gärdde!! !
^   Malin säger:
hahahahha, då tar jag bara en jävla massa grädde xD
nils säger:
dig? ;)
^   Malin säger:
Jag kommer ju få brännskador  :O
nils säger:
haha
nils säger:
nene
^   Malin säger:
mjaaa, för din skull då  men då måste vi köpa en större gryta :P
^   Malin säger:
eller typ ett badkar
^   Malin säger:
köp badkar :D
^   Malin säger:
badkarbadkarbadkarbadkarbadkarbadkarbadkarbadkarbadkarbadkarbadkar  ;)
nils säger:
haha och sätta var?  
nils  säger:
balkongen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0