Igår

Igår var det tänkt att Nisse och jag skulle mysa och lyxa till det. Vi skulle ut och äta god mat på en restaurang, hitta på något mysigt efteråt och kanske hälsa på Folle och hans festgäng samt eventuellt avsluta med en öl/cider ute.

Såhär blev det:

Maten. Vi gick runt halva stan, tittade på Mirage, Toscana, Nivå, Bistro Java, Sorento osv. Vi hamnade på Michel's.  Och vet ni vad det värsta var? Det var GOTT!

Efteråt spelade vi biljard, jag borde vunnit men Nisse har någon supermentalpower och sabbade alla mina stötar. Alltså vann han. Men egentligen jag. Egentligen.

Därefter gick vi hem till Folle där jag blev helt förälskad i Fisen, nytillskottet.

Och slutligen gick vi hem till Nisse där jag däckade i soffan trots att han tjatat på mig en halvtimma om att lägga mig i sängen.

Var en bra kväll, en riktigt bra och välbehövlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0