Okej, nu ..

Okej, nu får det vara bra. Detta är min nya kompis som råkade följa med mig hem från Helsingborg när Joe (en Nissan Micra) visade sig vara en total buff. Jag har FORTFARANDE inte kommit på vad det är för en. Jag är nämligen lite speciell på så vis att jag gärna vill ha ett NAMN till bilen, han/hon ska vara någon.

Först tänkte jag Bobby, men det känns inte som en sådan. Nisse tyckte Bella, men jag är fortfarande osäker. Det liksom klickar inte.

Hjälp mig nu, kom med förslag!


(psst, ser ni hur fint hon blänker och hur svart hon är på de mörka områderna? that's my work baby)

Kommentarer
Postat av: frida

lisa kanske?

eller blixten ;)

2009-09-14 @ 15:21:34
Postat av: sanna

svante är sött ;)

2009-09-14 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0