Om igår

Thessan frågar:
Maaaaalin :( Inte bra vännen!!!! Är det något man bara får sådär huxflux lr kan d vara stress relaterat osv??

Svar:
Jag hade slarvat något fruktansvärt med mat och dryck både lördagen och igår, vilket läkaren tror är en bidragande faktor. Men i och med att jag väldigt ofta har blodtrycksfall så har jag tydligen en "benägenhet att svimma", påstod dom. Att jag inte gjort det tidigare var tydligen bara ren och skär tur.

Så jag fick en tillsägelse om skärpning med mat och dryck framöver, samt så ska jag ta det lugnt när jag reser mig från sittande eller liggande ställning.

Ofta man tänker på sånt?

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Usch ja då får du verkligen skärpa dig! :) Vätska e sååå viktigt!

2009-09-07 @ 19:51:27
Postat av: jenny

Malin nu är du så läskigt lik mig igen!!!!

jag blir rädd haha



2009-09-07 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0