Svan

Nisse skickade precis iväg mig, ynklig och dan, på tomatjakt och säger åt mig att handla på stället som ligger för nära för att åka bil men för långt bort för att gå och vara glad - jag fick vara sur.

På vägen dit såg jag denna svan som gjorde mig mäkta fundersam:


Nu mekade han/hon precis runt och kliade sig i sidan när jag tog bilden, men grejen är foten! Ser ni den? Den på ryggen? Jag vet att det ser ut som att den ska vara där och han/hon tvättar undertill men så var det inte. Den LÅG PÅ RYGGEN, den SATT DÄR. När svanen simmade omkring var benet på ryggen, när den dök för att äta var den på ryggen och när jag kom för nära för att ta bilden och svanen fräste åt mig VAR DEN PÅ RYGGEN! Vad svanen än gjorde var den på ryggen.

Jag kan inte sluta tänka på denna svan med detta ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0