Att hålla sig uppdaterad

Jag har länge funderat över hur det kommer sig att ni stackare som läser mitt dravel alltid ökar till antal och antal besök de dagarna jag skriver mycket, och hur statistiken för de dagarna där jag skriver ett eller inget inlägg alltid sjunker till botten. Jag menar, hur vet ni när jag skriver? Känner ni det på er?

Igår förklarade Nisse för mig att han prenumererar på min blogg. Att han därför vet när jag skriver och när han behöver titta. Vilka nymodigheter. Eller så är jag vansinnigt efter. Hugget som stucket.

Anyhoo, frågan är hur många ni egentligen är som har hittat denna funktionen? För jag hade aldrig hört talas om detta förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0