Deal

För ett par dagar sedan gjorde jag en deal med mig själv:
De dagar jag äter onyttigheter, godis, kakor, glass, osv, ska jag tandtråda på kvällen.

Detta är en win-win-situation. Eftersom jag avskyr att tandtråda finns det en möjlighet att jag drar ner på min extrema onyttighetskonsumtion. Gör jag å andra sidan inte det, vilket jag definitivt inte gjort hittills, kommer jag få en väldigt fin munhygien.

Problemet är kvällar som ikväll. Dagen har bestått av onyttigheter eftersom vi firat Nils, så jag ska tandtråda. Dessvärre är jag så trött att jag knappt vet var jag har asen och samlar nu all min energi för att ta mig ur soffan.

Hur ska jag då orka tandtråda?

Det är synd om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0