Idag är det..

Idag är det alldeles strålande väder, något jag tog tillvara på imorse när jag var ute och tog tag i mitt liv för åttonde gången i år (sprang).

Men sedan dess har jag varit inomhus. Ska läsa en bok till morgondagens föreläsningar och hade tvättstugan, så man blev lite instängd. Hanna ringde och frågande om en promenad innan, något jag hade kunnat döda för, men jag hinner inte. Jävla skola med nya regler.

Vet dock inte om jag kommer vara så superseriös med detta att vi måste läsa böcker inför varje föreläsning. kommer inte hinna, vilja eller orka ändå. Så vi får se.

Snart ska jag börja med maten. Köket är i stort sett tömt på mat så det enda vi kunde göra innan vi storhandlat (som vi ska göra ikväll) var aromatköttfärs med skruvmackaroner. Det ska egentligen vara bandspaghetti, men inte ens det hade vi. Så vi får väl se hur det smakar.

Nu ska jag återgå till läxboken. Blöh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0