Igårkväll

Det blev lite ändrade planer igår.

Cornflakeskakorna uteblev, tar nog dem idag istället, eftersom jag under mitt Glassiärenbesök med kusin fick ett akut barnvaktsjobb mellan 21 och 00.30. Så när vi varit på glassiären la jag mig i soffan för att försöka sova så jag inte skulle däcka där. Sömnen ville inte komma, men jag fick ändå vila.

Jobbet gick jättebra och barnen sov som stockar vid halv elva. Därefter kollade jag TV och läste bok.

Idag har jag ännu inte lyft ett finger i onödan, det är svängningar i produktiviteten hos mig. Dock ska jag springa och handla nu, göra cornflakeskakor när jag kommer hem, göra middag samt hjälpa Sanna att flyttstäda.

Kommentarer
Postat av: roxanna

HAHA Glassiären.. asså jag dör :p de namnet är fult! måste fasen dit o käka glass ngn gång! ;p

2010-04-29 @ 23:43:05
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0