Long time no see

Längesen nu.

I lördags hämtade jag Nils från stationen (han hade varit i Köpenhamn på Traceparty) och körde honom hem till mig där han fick sova till typ halv fyra. Under tiden tog mamma, pappa och jag bilen och åkte på en liten roadtrip. Åkte runt i en massa affärer och hade supermysigt. Jag åt en supergod planka på oxfilé i Karlshamn. När jag är där ska jag ha en sån!

Idag firade vi påsk hemma hos mig, åt återigen supergod mat och så letade Nils och jag efter påskägg. Jag hittade mitt OCH fick en bonus; New Moon-filmen.

Så ikväll tittade jag och pappa på den, nu har jag precis rensat runt i min garderob litegrann och ska precis börja skriva in nya schemat i almanackan. Kom på att nästa delkurs börjar på torsdag och jag är inte riktigt förberedd. Kanske dags att ta tag i det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0