Lov

Imorse knallade vi upp vid niotiden, drog igång med resten av arbetet vid tio och hade planerat att sitta till halv tre med det. Vid 11.38 var vi färdigpackade, satt i bilen och var på väg hem - arbetet var färdigt. Vet ni vad det betyder? Att jag har noll och nada uppgifter kvar i denna kursen, och därmed också är ledig minst en vecka. Jag. Är. Lycklig.

När vi kom hem svängde vi förbi McDonalds, för både Marie och jag höll på att dödens dö av hunger. Sen släppte jag av henne vid stallet, körde hem till mig och tvärdäckade i soffan. Vaknade tio över fyra och skulle vara hos Annas vid halv fem. Fin timing.

Sedan lekte jag med Elsa, hittade ett kärleksmoln i garderoben, ritade på asfalten och gungade. Agnes passade på att tappa byxorna lite sådär lämpligt mitt i lekparken, men det var underhållande det med.

Nu sitter jag i sängen hos Nils, han och Folle har ockuperat TVn, och känner tröttheten skölja över mig.

Men jag är nöjd. Efter denna dagen är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0