Matproblem

Jag har matproblem.

Det finns två lägen hos mig - antingen är jag aldrig hungrig eller så är jag konstant hungrig. På senare tiden har jag varit hungrig precis hela tiden, och när jag är hungrig har jag noll humörkontroll. Detta är problem ett.

Problem två är att jag aldrig förstått ordet lagom. Jag äter alltid så jag spricker, och om jag någon gång inte gör det hinner jag knappt avsluta målet innan jag börjar tänka på vad jag vill ha efteråt.

Idag har vi kombinerat dessa problem. Vi gjorde finmiddag hos Nils, och jag var hungrig som ett as. När maten var klar slängde vi i oss den snabbare än blixten och trots att vi blev kräkmätta  bägge två fortsatte vi äta. Nu har vi diskat upp och har placerat oss i soffan.

För att undvika kräkning eller sprickning tänker jag sova bort middagsmaten.

Eller nähe, Folle skulle visst komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0