Det blev..

Det blev en åttakilometersrunda  idag igen. Faktiskt väldigt skönt när man väl kommit in i tempot. Det inte fullt så fräscha var att jag, eftersom jag går i en vindtät jacka som stänger in all svett, upptäckte att det mer eller mindre rann svett ner mot ärmsluten på jackan när jag var färdig. Sweet.

Nyduschad sitter jag nu i soffan med en kopp te. Får bli lite slapp nu, för ikväll slipper jag laga mat då Nisse igår frågade mig om han kunde få bjuda på middag idag. Sötnos.

Och så kommer Folleboll hit så ska småpojkarna spela sitt TV-spel igen. Jag funderar på att ta upp den där förbannade  gitarren igen. Se om det går bättre nu än sist, tveksamt dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0