Hittills ingen sömn!

Jag håller mig vaken, och tänker göra det till tio då jag bannemig ska sova ordentligt. Har vansinniga problem med sömnen så tänkte att jag nog borde hålla mig igång tills jag däckar av pur utmattning. Hoppas det ska hjälpa.

Idag har jag fixat med priser på alla lärarutbildningsböcker jag ska sälja. Har också tagit bilder och börjat med annonser på andra böcker som jag aldrig läser längre. Mest skitböcker faktiskt, men någon krona kanske man kan få.

Morgondagens projekt för att hålla mig vaken är att tvätta och vaxa bilen. Min röda skönhet är numera rosa/orange på taket, vilket stör mig något fruktansvärt. Så det ska bort.

Detta kommer bli fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0