Imorse tog..

Imorse tog jag och Sanna en skön morgonpromenad. Tänkte börja vända dygnet lite igen så det var väldigt skönt och välbehövligt.

Och eftersom jag kom upp i tid har jag inte bara varit på promenad, jag har tagit tvättstugan, ätit frukost och ringt en massa viktiga samtal. Blev dock mäkta irriterad när jag talade med vårdcentralen. Och det kan jag ju säga er: att svära för sig själv över inkompetenta "läkare" på värdelösa vårdcentraler där alla plockat upp sin licens från ett flingpaket är skrämmande skönt.

Ett sista samtal samt en bokkoll på internet inför skolan så ska jag upp på stan och hämta lite beställda varor från Simsalabim. Funderade på att ta en runda och se om man hittar något fint, men känner inte att ekonomin tillåter det. Har varit lite för unnande denna sommaren. Ska bli både ekonomisk och kroppslig förändring på det planet.

Hejar ni på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0