Kvällen

Tidigare i eftermiddags var vi hemma hos Nisses mor och firade henne och hans syster på deras födelsedagar. De fyller inte samma dag, men slog ihop det. Det blev en väldigt trevlig kväll med god mat och fint sällskap.

Efteråt åkte vi hem till mig och spelade ett par rundor kort. Jag blev sugen på milkshake, vilket ledde till att pappa ville ha, vilket ledde till att Nisse ville ha, vilket ledde till att Karl ville ha. Jag ska göra alla smällfeta med mina krafter, mohaha.

I vilket fall så avbröt vi kortspelandet, åkte till McDonalds för att köpa fyra milkshake och sedan åkte vi hem och fortsatte spela som om ingenting hänt. Åkte på en brainfreeze men vad gör man inte för att stilla sötsuget? Och min träning? Ah.. Jo.. Kanske imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0