Sista tisdagen.

Nu har jag jobbat klart min sista tisdag och vet ni vad det innebär? Jag ska inte städa mottagningen mer under hela denna sommaren.

Och tur fan är väl det med tanke på att jag och den ordinarie städerskan på Karlskrona Väst fastnade på bottenbottenbotten plan när hissen vägrade köra upp oss. Eftersom där inte finns några trappor uppåt, och eftersom enda möjligheten att ta sig tillbaka till mottagningen utan hissen är att bokstavligt talat gå runt halva sjukhuset och tillbaka, så stod vi kvar och bråkade.

15-20 minuter tog det, sedan var vi uppe igen. Denna lilla försening gjorde min tisdag till en stressig dag, men i gengäld gick den snabbt. Tre dagar kvar, sedan tar jag semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0