Swoosch

Hrm, full orkan ute. Tror jag väntar ett tag med dagens promenad, känner mig inte riktigt sugen. Speciellt inte eftersom det för 10 minuter sedan var klarblå himmel, för fem minuter sedan regn och nu blå himmel igen. Känns inte vidare säkert.

Idag har jag en väldigt oplanerad dag. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för, men något ska jag väl försöka hitta på.  Har gått och varit sugen på rålåpor i evigheters evighet nu så det blir ett middagsprojekt tror jag. Ska springa förbi Carros också för att hämta en påse virrpannan glömde här i stan innan hon stack tillbaka till Växjö. Tar nog min promenad i anslutning till det, när jag ändå är tvungen att ta mig ut alltså.

Börjar för övrigt bli väldigt nervös eftersom det är stört omöjligt för mig att registrera mig på kurserna jag valt. Vet inte vad som är problemet och kursledningen har tydligen såhär en vecka innan kursstart bestämt sig för att dela ut panikattacker eftersom de inte längre svarar på mail.

Jag ska ringa Marie och skrika lite. Hon lugnar alltid ner mig.

Men först mannagrynsgröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0