Tragisk.

Jag är tragisk. Jag babblar på och på om hur skönt det är att det bara är en termin kvar i skolan, och så har jag nu suttit och läst om kurser jag skulle vilja gå när min examen är i hamn. Tolv stycken blev det. TOLV STYCKEN!!

Genus i förskola och skola 1
Genus i förskola och skola 2
Utomhuspedagogik
Ilska och aggression
Livet och döden
Mental träning
Spädbarnspsykologi
Flerspråkighet i förskolan 1
Flerspråkighet i förskolan 2
Samtal och skrivande i förskolan
Teckenspråk
Kreativt skrivande

När ska jag ta tag i mit liv och verkligen börja jobba egentligen?

Kommentarer
Postat av: carro

skola e kul! :D...haha jag e lika tragisk jag i så fall ;p

2010-08-26 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0