Var en sväng..

Var en sväng hos veterinären med Busan idag, stackarn har förmodligen åkt på en urinvägsinfektion. Veterinärerna behövde ett pisseprov för att göra en bakterieodling och det hela slutade med att pappa gick med henne i koppel medan jag sprang bakom som ett fån med en plåtbytta för att fånga upp det lilla som kom.

Sötnosen fick dessutom ta tempen i baken. Jag led med henne.

Imorgon får vi veta exakt vad som är fel. Hoppas det är urinvägsinfektionen, det är tydligen lättbehandlat.

Idag skulle jag lärt mig hur man byter däck men min bil saknade de verktyg som behövdes. Pappa ska fixa det veckan, snälla han.

Nu fixar jag med dagens lax och sedan ska Nisse och jag hem till mig igen för att betala Egyptenresan i oktober och eventuellt spela lite kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0